Centar za jezična istraživanja

Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet

Branka Drljača Margić

 

Izvanredni profesor

Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet

Odsjek za engleski jezik i književnost

 

e-mail: bdrljaca@ffri.hr

UNIRI portfelj

 

Znanstveni interesi

Moji znanstveni interesi uključuju engleski kao jezik visokoškolske nastave, engleski kao globalni jezik, jezične dodire i jezične stavove. Objavila sam više od trideset znanstvenih radova te znanstvenu monografiju. Izlagala sam na više od trideset međunarodnih znanstvenih skupova te održala četiri pozvana predavanja u Hrvatskoj i inozemstvu. Vodila sam jedan internacionalni i tri nacionalna znanstvenoistraživačka projekta te bila suradnikom na još šest znanstvenoistraživačkih projekata. Glavni sam urednik znanstvenog časopisa International Letters of Social and Humanistic Sciences, SciPress. (Su)organizirala sam osam međunarodnih znanstvenih skupova. Član sam nekoliko međunarodnih znanstvenih udruženja. Aktivna sam u popularizaciji znanosti.

 

Izabrane publikacije

Drljača Margić, Branka i Irena Vodopija-Krstanović. U tisku. The benefits, challenges and prospects of EMI in Croatia: An integrated perspective. U Slobodanka Dimova i Joyce Kling (ur.), Integrating content and language in multilingual higher education. Berlin: Springer.

Drljača Margić, Branka i Irena Vodopija-Krstanović. 2018. English language education in Croatia: Elitist purism or paradigmatic shift? U Zoi Tatsioka, Barbara Seidlhofer, Nicos C. Sifakis i Gibson Ferguson (ur.), Using English as a lingua franca in education in Europe. English in Europe, 4, 51–72. Berlin: Walter de Gruyter.

Drljača Margić, Branka i Irena Vodopija-Krstanović. 2018. Language development for English-medium instruction: Teachers’ perceptions, reflections and learning. Journal of English for Academic Purposes 35. 31–41.

Drljača Margić, Branka. 2017. Communication courtesy or condescension? Linguistic accommodation of native to non-native speakers of English. Journal of English as a Lingua Franca 6(1). 29–55.

Drljača Margić, Branka i Irena Vodopija-Krstanović. 2017. Uncovering English-medium instruction: Glocal issues in higher education. Frankfurt am Main: Peter Lang.

Drljača Margić, Branka i Tea Žeželić. 2015. The implementation of English-medium instruction in Croatian higher education: Attitudes, expectations and concerns. U Ramón Plo i Carmen Pérez-Llantada (ur.), English as a scientific and research language. English in Europe, 2, 311–332. Berlin: Walter de Gruyter.

Drljača Margić, Branka i Dorjana Širola. 2014. „Jamaican and Irish for fun, British to show off”: Attitudes of Croatian students of TEFL to English language varieties. English Today 30(3). 48–53.

Drljača Margić, Branka. 2014. Contemporary English influence on Croatian: A university students’ perspective. U Amei Koll-Stobbe i Sebastian Knospe (ur.), Language contact around the globe, 73–92. Frankfurt am Main: Peter Lang.

Drljača Margić, Branka. 2011. Leksički paralelizam: Je li opravdano govoriti o nepotrebnim posuđenicama (engleskoga podrijetla)? Fluminensia 23(1). 53–66.

Drljača Margić, Branka. 2009. Latentno posuđivanje u hrvatskome i drugim jezicima – posljedice i otpori. Rasprave: Časopis Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje 35. 53–71.

 

Projekti

Transnational Alignment of English Competences for University Lecturers (TAEC), Erasmus+ projekt (2017–2020.); član Izvršnoga odbora, voditelj hrvatskoga tima te voditelj šestoga radnog paketa